shit shit shit

Shiiiit...
Jag måste lära mig att läsa min planering bättre. Har hela tiden fått för mig att vi ska ha matte prov på tisdan efter lovet. Men jag hade så fel. Fick idag reda på att det är på TORSDAG vi har provet. Omg.
Men det är väll bara att sätta igång. Jag som tänkte plugga matte hela nästa veckan på lovet. Men istället fick vi idag reda på att vi skulle ha prov i mediakunskap på tisdan efter lovet. Så jag får fullt upp ändå ;-).

Som tur är så kan jag det mesta på matten. Så jag tror att jag fixar det endå. Ska hem till mamma och äta efter jag hämtat lilleman på dagis. Tänkte sätta mig ner och plugga lite där då. Och sen när lilleman somnat ikväll.

Så det blir nog ingen mer uppdatering idag. Om jag inte känner mig väldigt trygg och säker ikväll efter jag suttiit med matten en stund. Annars hörs vi i morgon igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0