plugg time


HEJ!
Håller på att tvätta. Tog den lediga maskinen som är den nyaste men den tar två timmar på sig att tvätta kläderna i 40 grader. Nej jag överdriver inte. Ska inte nya maskiner vara bättre och snabbare? När jag gick ner efter  1 timme och 55 minuter så rann det ut en massa vatten från den andra tvättmaskinen. Så jag fick lägga en hink under slangen och kancka på i huset. Det var tjejen i källaren som tvättade. Vi löste det till slut iallafall. Vår tvättstuga är under all kretik. Så jävla äcklig! För någon dag sen när jag och Lane (som bor högst upp) stog och studerade all smuts och skit där nere hittade vi en JÄTTE stor död spinde i vasken där man ska kunna handtvätta sina kläder. Men det är det så klart ingen som gör. Eftersom där är så äckligt. Så på Söndag kl 15 ska vi alla i huset som är intresserade av att få en finare tvättstuga hjälpas åt att städa. Vi ska även komma överens om något städnings schema om städningen i trappen.

Men nu måste jag börja plugga. Så att jag kan ha kul i morgon på Halloween festen. Kommer att lägga in bilder här från festen och våran utklädnad. Får hoppas att jag kommer ihåg att dra ner klänningen underkvällen så att inte alla får se min rumpa ;-)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0