paus


Jag fick ta en paus i pluggandet ganska så snabbt. Är nog för trött ikväll igentligen, jag känner att ingenting fastnar. Så jag får lägga ifrån mig boken ett litet tag och börja snart igen :-). Neo kommer att sova till unigefär tio i morgon. Halv elva om vi har tur. Så jag skulle faktiskt kunna sätta på lite kaffe så att jag orkar med någon timme till? Börjar känna mig lite stressad.. För i morgon kommer jag förmodligen inte hinna. Kanske läser igenom det lite vid frukosten. Och på söndag kommer jag förmodligen vara bakis och trött. Dessutom ska vi ju städa tvättstugan klockan tre. Och på Måndag är sista dagen. Men då jobbar Christian eftermiddag så om det skulle hända nånting den kvällen, att Neo vägrar sova eller liknande. Så kan jag inte göra nånting den kvällen heller.



Jag och lilleman för en månad sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0