Måndag


Jag hann inte skriva nånting igår.
Vi gick upp vid halv elva och började dricka kaffe och åt en snabb frukost. Sen kom mamma hit så att vi kunde åka och köpa färgen till neos rum. Sen satte jag och Christian igång att måla. Neo fick vara hos mamma dom 2 1/2 timmarna så att vi kunde måla ifred. Det tar längre tid än vad man tror. Christian hann iallafall börja på byrån innan jag fick gå till mamma och hon fick köra iväg mig (igen) och köpa mer färg. Vi var så säkra på att det skulle räcka med 1 1/2 burk till det lilla rummet. Men där det var ritat på fick jag måla 8 gånger på vissa ställen för att det inte skulle lysa igenom. Vi var hemma hos pappa klockan fyra och åt middag. 

När vi sen kom hem var Neo jätte trött och gnällig. Men klockan var bara sju och jag ville hålla honom uppe till iaf åtta. Så han satt med Christian och spelade lite. Och jag passade på att måla Neos rum igen. Och även garderobs dörren. Nu ser där jätte bra ut! Nu är det bara det roliga kvar. Små detaljerna, hoppas bara att det blir bra!

Jag lämnade Neo på dagis vid nio. Nu ska jag snart sätta igång och städa här hemma. Här ser fortfarande ut som en enda röra.. Och sen hoppas jag på att jag kan sätta mig ner och plugga den sista timmen innan jag hämtar Neo. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0