Lördag

Nu sitter jag ner för första gången idag. Ja om man bortser från frukosten.
Vi har fixat och donat. Det ser ut som vi precis har flyttat hit. Men snart... snart är vi äntligen färdiga. Båda hyllorna är uppe i hallen, sovrummet ser bättre ut och ja.. här är mer att fixa, men det börjar bli riktigt bra här hemma. Pappa kom inom innan han skulle iväg och göra lite ärenden. Han tyckte också att det blev skit bra. Malina och oscar kommer hit på lite fika vid halv fem. Dom ville se hur här såg ut. Christian är just nu och möter Norpan inne i stan. Dom skulle hämta något spel hemma hos Jonte. Hans skulle också komma hit med någon sak till borren(!?).. Så vi kan få upp det jädra badrumsskåpet. Vet inte om dom skulle börja på byrån också. Christian packade upp den och kollade lite. Han fick då också syn på påsen med en miljon skruvar. Då tappade han lusten direkt ;-). Bokhyllan som ska vara på Neos rum är också uppe nu. Och den står där inne. Lagerhyllorna ska vi försöka få upp på vinden ikväll. Så kan vi börja på Neos rum i morgon. Var igentligen tänkt att vi skulle köpa bakgrundsfärgen idag men vi hann inte. Men som tur är så har dom ju öppet i morgon också. Så jag får väll cykla dit rätt tidigt i morgon. För vid fyra i morgon eftermiddag ska vi hem till pappa och äta.

Ikväll ska vi hem till mamma och äta pizza :-)
Christian och Norpan skulle sitta och spela. Så jag lägger väll mig i sängen och glor på film på datan. En tv i sovrummet är det jag längtar mest efter!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ingen uppdatering idag :(

2009-10-25 @ 22:37:43
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Skönt att ni börjar komma i ordning :) Känns det bra?! kram

2009-10-26 @ 07:58:40
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0