Jämtland i påsk


Imorgon ska C gå in till tre och fixa vår dator. Nu funkar inte internet på den datorn igen så nu får vi sitta med stenåldersdatan IGEN. Orka få en räkning varje månad till något som inte funkar. Sämsta skit jag någonsin köpt. Eller ja, soffan från Jysk tar nog priset.

Igår var Malin, Norpan och Noah här. Noah var kanske vaken 30 minuter utav dom sex timmar dom var här. Han är så söt och go. Jag vill bara sno honom ifrån dom ;-). Vi åt mat och tittade sen på film. En riktig mysig lördag. Dom är på väg hit nu också för vi tänkte ta en kaffe innan dom åker hem igen. Dom har sovit i Malins systers lägenhet över helgen. Som också ligger här på Nyhem. Vid fyra ska vi hem till mamma och äta middag. Sen måste jag verkligen plugga. Jag har så mycket nu så jag har inte ens orkat börja. Ska faktiskt ringa Yvonne idag också. Har ångers inför i morgon. Det är nog däför jag inte kan hitta ro till att plugga.

Pappa ringde i morse också och berättade att han har bestämt sig. I påsk åker vi till Jämtland och hälsar på mina kusiner, Neos två sysslingar och min faster. Ska bli jätte roligt. Jag har inte varit där sen jag var liten. När vi firade jul och då levde Krister också. Så det är jätte länge sen. Ska bli jätte kul och spännande :-). Få uppleva riktig snö igen också.

Grannen som blev tagen mittemot oss för några veckor sen fick förresten fängelse för att ha gömt och sålt narkotika i lägenheten. Det förklarar ju alla skumma typer som suttit utanför hans dörr på kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Frida

låter myspys!!

2009-10-18 @ 14:52:12
Postat av: Anonym

MEN GUD. SÅ LÄSKIGT

2009-10-19 @ 22:55:59
Postat av: Annelie

Vad kul Har själv släkt i Norrland :)

2009-10-22 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0