hem till Frida som bjuder på mat

Idag är jag vekligen så sjuk trött. Vet inte vad det är med mig.

Vid elva idag kom Frida (kompis) hit med frallor, ägg, juice, pålägg och ett jätte glatt humör :-D.
Vi smaskade i oss och et var jätte gott. Vid ett stack både C och Frida iväg. C skulle till jobb och Frida skulle ner på körskolan.

Nu ska jag plocka lite som kommit fram under dagen. Och ta tag i disken. Sen ska jag och Neo cykla hem till Frida som ska bjuda oss på Kyckling, ris och curry :-). Hennes föräldrar är borta så hon är precis som vi beroende av sällskap! Vi ska ju fira lite också, men jag vågar inte säga vad än. Frida ville inte att så många skulle veta. Men än är det inte över än... Men snart sååå :-D. Var längesen jag såg henne så glad som i morse när hon kom med frukosten. Hihi min toka ;-).

Neo tittar lite på Rorri. Så jag ska sätta fart så vi kommer iväg sen.
Hörs kanske ikväll..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0