Hejdå gammla saker. HEJ nya saker ;-)


Kimmy kom upp och ville leka lite med Neo. Så dom är just nu inne på hans rum. Här hemma ser ut som FAN! Känns som att vi ska flytta igen. Vår sängram står här i vardagsrummet och väntar på att bli hämtad. Lådan med gadiner, en hylla och lite annat skit står just nu på sovrums golvet. Hade gömt det undet sängen innan men det går ju inte nu.

C kommer snart hem. Malin & Norpan trodde att dom hann hit innan tolv. Då får vi upp vår nya säng ram och blir av med sko hyllan på toan, och byrån i hallen. Och vår gammla fina säng ram. Men jag var lite trött på den. Att byta kåstar ju ingenting. Så det var bra att vi kunde göra så här. Vi hade ju endå tänkt att köpa ny sängram till jul.

Får se hur mycket vi gör av med på Ikea idag. Jag bestämmer mig som sagt alltid att jag ska hålla i pengarna. Men brukar jag lyckas? NOPE!!! Så vi får se hur det går. hehe




Kommentarer
Postat av: Carro <3

Hehe jamen visst är det så? Spännande att titta på och såklart undersöka med händerna på allt? ;) Hon gillade verkligen att krypa upp i den breda fönsterkarmen på vattenporten t.ex. :P

2009-10-23 @ 22:41:23
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0