hej söndag


Christian ligget i sängen och är jätte bakis, tror inte att han kommer upp något alls idag faktiskt. Neo försöker pilla sönder sina koppor så han bli skit förbannad på mig när jag stoppar honom. Jag själv har lagt ut några ansonser på tradera :-)

Bla den här väskan



Mer kläder och skor ska läggas upp ikväll. 


den här klänningen kommer upp ikväll




Och dom här skorna!



igår hade vi ju då tänkt att bjuda Hans och Josefine på mat efter våra gäster gått. Men det blev så att vi blev bjudna istället. God tacos buffe med öl, vin och lite groggar :-). Christian & Hans blev bra dragna och hade till och med killsnack på toan!!! Jag och Josefine bara skrattade. Det var Christians kväll igår. Neo ska alltid känna sig trygg när vi är borta och aldrig vara rädd för att vi ska bli kånstiga. Så därför var det jag som tog det lugnt igår så att han kände trygghet i mig. Och allting gick jätte bra. Men jag kan inte fatta hur Neo orkade med gårdagen! Han vaknade halv tio, hade kalas, sen hem till Hans och Josefine, och vi var inte hemma förrens tolv. Då var han så trött så så fort han fick nappen slocknade ögonen och han somnade på stört. Han var alltså uppe i 14 1/2 timme och inte fått en lugn stund. Om vi hade låtit honom sova tills han vaknat hade han sovit till två kanske till och med tre nu i eftermiddag. Men vi drog upp honom redan klockan tio. Så att han inte vänder på dygnet.

Nu tänkte jag räkna ihop pengarna som Chrstian och Neo fick igår. Klockan tre ska vi äta middag hos pappa.






Kommentarer
Postat av: Frida

låter som en lyckad dag=)) Älskar

2009-10-11 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0