hatar att gå till tandläkaren !!!

Nu måste jag gå och lägga mig. Men kommer förmodligen inte kunna somna på länge! Kom precis på att jag ska ju till tandläkaren i morgon! Ska borra ett hål och det är det värsta jag vet. Inte att borra, utan att ta den jävla bedövningen. Jag får typ panik precis innan och trycker sönder den andra tandläkarens hand om låter som en gnällig lite bebis. Bedövningssalva ska jag ha först men jag tycker inte att den hjälper spec mycket. Sista tandläkarbesöket som jag slipper betala på. Det känns, sen får vi börja betala en försäkring istället. Så det inte blir så dyrt för mig. Efter graviditeten så förlorade jag min emalj på tänderna. Så jag har väldigt lätt för att få hål. Tråkigt men sant.

Nej nu måste jag försöka sova.
Kommer kännas skönt när det är över i morgon. Sen hoppas vi på att hålen håller sig borta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0