godnatt

Nu har jag stängt ner min plugg-hjärna för idag. Malin och Norpan skulle igentligen komma hit i morgon. Men dom hade råkat dubbel boka oss med Norpans mamma och syster. Så det blir inget. Men det var ganska så bra. För då kan jag plugga hela kvällen i morgon.

Och i morgon förmiddag vid tolv lånar jag, Frida och Melina pappas bil. Så åker vi till city gross och handlar till halloween festen. Vi ska bjuda på bål, lite till tugg, köpa plast glas och så ska vi köpa två vinflaskor som priser. Vi ska ha en liten tävling. Alla ska få rösta på en bäst utklädd tjej och en bäst utklädd kille. Kommer nog bli skit kul :-). Jag fick hem min dräckt idag. Lite kort i rumpan ;-). Men det får vara så. Och jag tycker att jag ser tjock ut i den höhö. Hoppas bara det är jag som tycker det :-P

Godnatt allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0