Fredag.. = IDOL...




Innan jag gick och la mig igår fick jag ett ryck och gjorde frukost bilden som jag skulle ha gjort tills på Torsdag nästa vecka när jag börjar på bilden. Så nu slipper jag att göra den. kan jag bara konsentrera mig på Grafen och Matten. Den är visserligen inte riktigt färdig än, några små detaljer klar. Men det skulle nog inte vara så noggrant.

Jag har slängt i en marskin tvätt. Det var bara en marskin ledig, typiskt! Ska hämta lilleman strax efter två. Får se om jag hinner diska innan det. Troligt vis inte. Men just nu ska jag äta lite fil med flingor. Är jätte fungrig.

Och ikväll ska vi ju hem till pappa, och jag ska faktiskt vara så osocial och titta på IDOL!!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

Mycket fint tecknat. Bra Malin!!!

2009-10-16 @ 13:46:22
Postat av: Zara

Du tecknar ju jätte fint! :)

2009-10-17 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0