Förbereder inför målningen ikväll


Jag har precis ritat gräset på Neos rum med blyertspenna. Jag som hade tänkt att plugga två timmar innan jag hämtar neo. Men det sket sig. Tog längre tid än vad jag trodde. Dessutom ser köket ut som fan så om vi ska kunna laga mat där idag så måste jag verkligen plocka undan. Så det är väll lika bra att jag gör det. Jag målar förmodligen djuren ikväll. Så får jag plugga hela tiden i morgon när lilleman är på dagis. Då har färget också torkat till i morgon eftermiddag så då kan vi flytta in alla neos saker igen och kanske hänga upp nånting.

Om jag har tur så kommer Frida hit ikväll och hjälper mig måla gräs ;-)

Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Mona

det ska bli så spännande att se sen när det är färdigt :D

2009-10-26 @ 13:32:29
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Det är ju så..Detta är andra gången en kompis får efter mig och det är så hemskt att bara vänta hha.. Man vet ju själv hur ont de gjorde md..Tänk om man hade kunnat hjälpa till!!

2009-10-26 @ 13:45:30
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0