en trevlig kväll

Det blev en riktigt myskväll idag hemma hos Frida! Det blev ingen kyckling med curry sås utan kortletter, pommes, grönsaker och beanes. SMASKENS! Efter maten blev vi bjudna på goda kakor. Tack för middagen idag Frida!

När jag och Neo skulle cyckla hem tjatade han så om att få åka inom mormor och säga hej till henne, Frida och Tusse. Så vi stack inom där. Hann inte stanna så länge eftersom klockan var mycket och jag ville hem och lägga Neo. Så han blev lite tjurig men på Torsdag ska mamma bjuda på pannkakstårta så då får han träffa dom igen.

Jag försöker lära mig det vi ska ha på provet i mediaproduktionen på Måndag. Men det verkar inte fastna. Det är ganska så många sidor med mycket text. Ska höra med dom om dom kanske inte hinner göra ett litet mindre häfte med bara det viktigaste. Och sen ska jag be Yvonne eller min mentor att nu ta kontakt med alla lärare så att alla blir informerade om att jag har dyslexi. Så att man slipper få klumpiga kommentarer eller ha en datakuskaps lärare som är otrevlig mot en bara för att man inte kan se eller tolka det som står!

Kommentarer
Postat av: NIna

Hej jag hann inte svara dig på facebook. Men ja det vill vi :p haha. Jonte sa att vi skulle komma till er på fredag?

2009-10-07 @ 14:39:49
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0