en liten tjuvtitt på Neos rum

sådär ja, nu har jag hittat min sladd till kameran och passat på att fota lite på Neos rum innan den försvinner igen ;-). Vill inte visa hela rummet än. Det är fortfarande lite halvdant . Ska ändra lite på vissa tavlor, stegen ska ut och ja lite små plock kvar. Dessutom började hyllorna luta idag igen när jag ställde upp böckerna. Så ni får nöja er med det här så länge.



Jag sökte på djungeltema på google. Och hittade då en hemsida med lite djur man kunde beställa och klistra på själv. Men jag tycker att det är finare att måla. Och desutom hade bara den här elefanten, apan och lövet kåstat nästan 1000 kr om jag skulle beställa det.



Neos söta fosssingar. Det var inte lätt vill jag lova. Men fint blev det ;-)




Och en krokodil vid dörren. Hittade den på samma hemsida som elefanten och apan.



lite små detaljer. kommer fler bilder sen när allt är klart.


   


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jätte fint verkligen :) Längtar tills vi får se allt annat också. Kram på er sötnosar!

2009-10-29 @ 13:15:43
Postat av: cissi och anton

OMG!!! så jädrans fin fint.. Nu vet jag vad jag ska göra i min dotters rum :D

2009-10-29 @ 18:58:03
Postat av: Mamma/mormor

Det e så snyggt Malin. Du har verkligen valt rätt linje på gymnasiet. =)Kramar

2009-10-30 @ 08:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0