en lång natt


Jag är helt slut.
Satt utte inatt till kvart över tre på!

Målade en elefant, apa och en krokodil på Neos rum. Blev bättre än vad jag tänkt mig! Blev jätte nöjd!!!! Men det tog sin "lilla tid" Trodde inte att det skulle ta så lång tid. Men gud så bra det blev. Jag lämnade Neo på dagis kl nio. Och efter det stack jag inom bosses och köpte mig två powerking för att orka fylla i krokodilen en gång till. Och lite små missar på gräset och apan. Det är pilligt men skit kul. Några myror blev det inte. Dom blir alldeles för stora på väggen. Så det får vi fixa senare. Idag när Christian kommer hem ska vi göra avtryck av Neos fötter på hans gaderobsdörr. Något jag har velat göra sen han va bebis. Men bättre sent än aldrig. Sen får vi se hur mycket vi sätter upp ikväll. Alla Neos leksaker ska iallafall in till hans rum igen.

Nu ska jag passa på att vila lite innan Neo ska hämtas igen.
lovar att visa lite bilder på rummet och lägenheten innan veckan är slut.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Längtar efter att få se bilderna! :)

2009-10-27 @ 16:33:48
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

tack hehe :) Jag gillar med dom ;)Fast snart är det jul och då ska dom bytas ;)

2009-10-27 @ 19:51:40
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0