En expedit hylla till Neo


Idag fick vi ett sånt posetift besked!
Men om vad tänker jag inte berätta än. hihi

Jag blev så glad så jag var tvungen att köpa en expedit hylla från IKEA. Eller nej, riktigt så var det inte. Vi hittade en hyllan på blocket för bara 200 kr och vi hade redan pratat med pappa så att han kunde hämta den ikväll innan vi fick beskedet. Vi kommer inte ställa in den i Neos rum förrens vi varit i Ikea. Och hyllorna kommer inte komma upp förrens vi målat om.


Fick lite besök på eftermiddagen här hemma utav min klasskompis Sofia och hennes kompis Sara. Sen kom också Frida och Johanna. Neo tyckte att det var roligt som vanligt :-) I morgon ska jag vara på bvc klockan nio. Sen ska han äntligen få vara på dagis tills jag slutar skolan tio över fyra. Och i morgon kväll ska vi äta hemma hos pappa och när vi kommit hem ska jag sätta mig ner och plugga :-)

Nu börjar Greys snart. Hörs i morgon igen. PUSS!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ha världens sötaste lilla familj, men jag undrar hur du hanterade att berätta för folk när du först fick reda på att du var gravid, positiva eller negativa reaktioner? Själv kunde jag inte hantera det och gjorde abort när jag var 16 år gammel.

2009-10-15 @ 08:34:27
Postat av: Becky

Men, åh, nu blev jag ju nyfiken på vad det var för positivt besked :P Haha.. Hoppas ni berättar snart :)

2009-10-15 @ 11:22:21
URL: http://www.metrobloggen.se/simonsen
Postat av: Annie

En sån hylla har vi i Nellies rum med. Fast vit. Dom är jätte fina och sen köpta vi korgar på Ikea så har vi leksaker där i. Bra och snygg förvaring.

2009-10-15 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0