ett bild inlägg!

Nu funkar ÄNTLIGEN vår dator!!!!!!!! Så äntligen kan jag börja lägga upp bilder igen, men jag hade glömt bort det här tråkiga tangentbordet. Den missat liksom massa bokstäver. Menmen. Här kommer iallafall lite bilder ;-)

Från Melinas 20 års fest



         

Det var en jätte mysig kväll. Ni kanske tycker att det är lite mycket djur-bilder men det är precis så det är i Melinas familj :-) Huset fullt med djur. Den söta lilla bruna vovven är som ni ser mig pussa på en bild och även mig och melina som har honom mellan oss på en bild är Wiggo Melinas nya hund. Han är SÅ gosig.




Lite bilder från Neos första kalas.
Några kompisar till oss tyckte att det var lite synd att vi inte skulle ha kalas för honom. Så dom ville komma hit endå :-)

               

Ja där var lite bilder. Neo och Frida bakade goda kanelbullar och vi dekorerade en varsin tårta :-) I Present fick han en gul bil som går att syra så att den kör fram och bak, låter och bilnkar av Joanna & Jack. En brandstation och brandbilar + en fin tröja utav Frida. Och någon dag senare fick han även en ny Gekås vagn :-). Utav Malin, Norpan, Lilla Noah, Melina och Oscar fick han ett stort paket med brandbilar. Allting uppskattades väldigt mycket utav lilleman så klart :-)


En bild på Neo när vi äter pizza hemma hos pappa, lite små fix i lägenheten och Neos syssling i sin mamma rebeccas mage. Inte alls långt gången, vecka 14? om jag minns fel..

  


Kommentarer
Postat av: Becky

Du får gärna skicka magbilden till mig :) [email protected] :)

Ja, var v 14 där ;)



Kram

2009-10-10 @ 14:08:33
URL: http://www.metrobloggen.se/simonsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0