igår

Hello.
Igår åt vi god mat hemma hos mamma. Neo lekte med sina leksaker där och hade jätte roligt :-) När vi sen kom hem la vi Neo för natten. Han bad om mer välling efter första, sen kom han ut en gång till. Trodde att han skulle börja protestera. Han såg ju att vi hade plockat fram lite godis också. Men han ville bara hämta sin lilla katt som var Fridas när hon var liten. Sen sa vi godnatt igen och så gick han in i sitt rum. Så stolt man blir :-) Han har blivit så duktig på att sova i eget rum och hela nätter. Det trodde vi inte för ett år sen :-) Trodde aldrig att han skulle acceptera att sova själv. När Neo somnat satte vi på filmen män som hatar kvinnor. Christian hade inte sätt den än. Men han tyckte att den var bra. Längtar tills jag och pappa ska gå på bio och se tvåan.

Christian fick sovmorgon till elva. Neo vaknade vid halv nio. Så då gick vi upp. Jag låg och halvslumrade på soffan. Och då passade lilleman på att dra ut hela hans rum i vardagsrummet ;-) Så efter C gått upp plockade vi undan lite och C började med disken. Jag håller på att tvätta det sista i tvättstugan. C och Jonte ska snart åka och hämta träningsbänken som står kvar på broddesonsgatan. Vi la ut den på blocket igår för 1000 kr. Och det är en som är intresserad :-). Mamma ska komma hit med badrumsskåpet ikväll så jag hoppas att vi får upp det snart.

Pappa ville bjuda på Pizza ikväll så det ska bli gott.


Kommentarer
Postat av: Carro <3

Åh pizza va gott. Sugen man blebv nu ;)

2009-10-04 @ 14:36:45
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/
Postat av: jessica

2009-10-04 @ 23:06:20
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

ja jag färga det förra helgen . tack :)

2009-10-04 @ 23:07:02
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0