onsdag


Kånstigt nog brukar jag vara jätte trött så där mot 6 på kvällen. Och så håller jag mig vaken till 10 så att jag kan se på dom pogrammen jag brukar kolla på. Och efter det är jag pigg. Eller ja, jag är ju rätt så sliten men är för pigg för att gå och lägga mig. Det tar faktiskt på krafterna att fixa i sitt hem. Spec vi som har ganska så mycket att fixa. Pluss att jag får plugga till media kunskaps provet. Har duttit med det i tre timmar nu ikväll. Har 8 sidor att läsa. Delade upp dom och skulle då vara klar tills ikväll som planerat. Men jag har fått lägga ner mer jobb på Neos rum än vad jag trodde. Så jag ligger lite efter i min egna tidsplanering. Och nu ska Neo vara hemma med mig Torsdag, Fredag. Så det blir inget pluggande under dagarna då. Om jag inte skulle gå upp med honom jätte tidigt och sysselsätta honom till 1000. Då kanske han inte kan motstå en middagslur när jag myser lite med honom och kanske ger honom en flska välling? Men det är ganska så skönt med sovmorgon. Han sover väll till tio i morgon så då kan jag sitta uppe lite längre ikväll och plugga. Tror nog att jag gör det.

Neo har protesterat lite nu när han ska gå och lägga sig tre dagar i rad. Vi lägger honom vid åtta men han somnar inte förrens halv nio. Han smyger upp och står och smyger på oss. Men idag behövde vi bara säga till honom en gång med vänlig röst att han skulle gå och lägga sig igen. Så det var skönt. Han hade varit på mig ett tag när jag försökte plugga så jag var lite irreterad. Han får sån enegri när han är trött. Han liksom klättrar på mig, springer runt och blir helt farligt vilt. Slänger sig över allt osv. Men endå så är det gnäll hela tiden och allt är jobbigt.

Jag mötte mamma i stan innan idag vid halv fem. Jag köpte lite kläder till My som hon ska få när hon kommer hit. Blev jätte fina kläder. Men jag vågade inte köpa några jeans eller byxor. Hon är så smal så det är bättre hon är med och testar isåfall. Vi försökte ringa innan jag stack in till stan för att se vad hon hade för storlek. Men My svarade inte i sin mobil. Och Linda hennes mamma har tydligen ingen mobil. Eller så har Chrsitan bara inte fått nummret än. Men då är det ju som det brukar vara.  

I morgon ska jag och Frida mötas inne i stan. Sen efter det ska vi hem till Melina och planera lite inför Halloween festen som är på Lördag. Kommer att bli så kul! Hoppas bara klänningen passar mig.

Jo just det. Mitt hemska besök hos tandläkaren idag gick bra. Som alltid. Bara jag som är så fruktansvärt rädd för den jävla bedövningen. Hur kommer jag klara av att vaccinera mig mot svininfulensan? Usch så hemskt. Min nya tid är på Måndag. Hon har lite mer att fixa innan December ;-). Min nya grop som jag fått i en utav mina tänder skulle hon täppa igen. Men jag måste verkligen passa på nu så länge det är gratis! Gratis är ju bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0