Draft: Okt. 19, 2009


Nu mår jag mycket bättre!
Eller det gjorde jag redan efter jag pratat med min rektor. Så nu mår magen bättre och hela jag faktiskt :-)

Hämtade Neo på dagis vid tjugo i sex. Han var sista på dagis men jag stannade kvar lite och pratade med hans trevliga lärare Eva :-). Hon berömde honom för sitt tal. Hon kunde inte förstå hur han redan kunde vara så duktig och kunna utveckla så bra meningar som han gör. Så det var kul att höra från en lärare från den andra avdelningen :-) Han och en annan flicka hade precis suttit och ätit frukt innan hon blev hämtad av sin pappa. Stax innan jag kom då, sen letade vi efter Neos strumpor i nästan tio minuter. Han tar alltid av sig dom. Och vi hittade dom inte.... Så han flick låna ett par strumpor som han kunde ha på sig på vägen hem. När vi var på väg hem mötte vi mamma som körde på vägen. Hon stannade blien och sa att hon precis skulle ringa mig för hon var lite orolig. Det stog tydligen en brandbil utanför oss. Fast på andra sidan gatan, huset mittemot då. Så hon var rädd att det skulle vara hos oss eller i det här huset. Som tur var så var det ju inte det utan det var huset rakt över oss. Det var nog inte så farligt heller som tur var. När vi kom så rök det från ett fönster på tredje våningen. Men brandbilen, polisen och ambulansen var borta efter bara 30 minuter.

Jo just det. Har börjat med Foto nu i skolan. Så det ska bli spännande. Tills på Onsdag ska vi ha valt ett tema som vi ska fota och sen välja ut fyra foton som vi ska få visa upp och även berätta meningen med fotorna och varför vi har fotat just det. Jag ska självklart ta foton på mitt charmtoll.

Nu ska jag käka lite Dansk peppar (karameller) som jag köpte på Maxi för bara 10 kr. Och sätta mig lite med Grafen innan jag ska gå och lägga mig.

Hörs i morgon igen.
Så ska min mamma bjuda oss på mat :-)
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0