så var denna tisdagen över

Här kommer en liten snabb uppdatering innan jag går och lägger mig.
Neo vaknade klockan tio och drog mig upp ur sängen :-) Han fick sin morgon välling och sen efter en stund fick han en ostmacka och lite oboy. Han körde runt lite i sin traktor och jag drack mitt kaffe framför tvn.

Sen började jag plocka, bädda sängen, diska och sen damsuga :-)
Halv ett kom Sofia och en kompis till henne hit. Dom hade precis slutat då. Så jag bjöd på kaffe och Neo blev jätte glad över att här kom hit lite folk. Han är jätte glad för Sofia, och han ville som vanligt visa sina favorit leksaker.

Efter dom gått och Christian kommit hem stack jag iväg och handlade falukorv som vi skulle ha till middagen, smör, fil och flingor. Meeeeeeen innan det stack jag inom Halmias loppis. Sonny var inte där, han var ute med bilen. Jag gick runt och kollade lite men hittade inget. Frågade sen om dom inte hade några lack hyllor från ikea inne på lagret? Det trodde dom inte. Så jag var precis på väg att gå när han ropade på mig och bad mig följa med in till lagret. 5 lack hyllor från Ikea kom in tidigare idag :-). Två röda som jag precis ville ha! Dom ska vara i Neos rum. Och sen tre ljus gråa. Jag hade först tänkt att ha två vita i hallen. Men det fick nu bli gråa istället. Kan nog bli snyggt. Så är inte allt vitt. En blev ju över. Vi får bara plats med två i hallen. Men dom ville inte behålla den. Så jag fick den för bara 20 kr. Tänkte byta ut den svara vi har i köket. Så blir det två gråa i hallen, två röda i Neos rum, en grå i köket och två svarta i sovrummet. Kom precis på att vi kommer ha lack hyllor i alla rum i lägenheten förutom toan. Vi har ju två ovanför tvn i björk här i vardagsrummet också. Men det blev ett bra fynd idag. 5 lack hyllor för 220 kr :-) Nu fattas bara resten. Men det blir ikea den 23 för oss. JIPPI!


Ett av dagens fynd. Den röda färgen passar bra till Neos säng.

Ett av dom blivande köpen på Ikea. Korgar att ha lite vantar och mössor i


Och lite mer inredning till Lillemans rum :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0