Blev en ensam kväll ändå


Min lillasyster skulle igentligen sova här inatt. Men hon hade så mycket att plugga så hon sitter hemma hos pappa ikväll tillsammans med hennes klasskompis så dom får färdigt sitt arbete. Själv får jag lägga all min tid till matten. Så fort Neo somnat får jag sikta min syn rakt ner i boken... suck! Förväntar mig inget imorgon. Men jag hoppas på ett godkänt så klart! Men det blir en timmes paus ikväll. Mellan nio och tio. Så att jag kan kolla på Greys :-)

I morgon är det sista dagen i skolan. Sen looooov! Men jag kommer få plugga en massa mediakunskap. Längtar tills på Fredag. Då blir det IKEA under dagen och tacos på kvällen. MUMMA!

På Fredag blir det också en ny sängstomme + sängbord. Jag har aldrig haft sängbord sen jag flyttade hemmirån. Snacka om att det ska bli skönt. Här kommer bli så mycket nytt och här kommer bli skit snyggt efter höstlovet. Nya möbler i hallen, sovrummet och lite små prydnad. Neo ska få ett mysigt nymålat rum med lite nytt där också :-). Kommer bli så snyggt och mysigt här hemma!


Vår bliviande sängstomme :-) Blev inte svart som vi tänkt oss från början. Men Ek är också snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0