ångersten kryper i mig


UACH!!
Ångerst, ångrst, ångerst, ångerst..
Har haft magknip hela gårdagen och somnade nog inte förrens tre inatt. Ska försöka hitta min rektor idag så det blir ett möte så fort som möjligt. Känner mig jätte dum för att jag faktiskt skolkade på min första lektion idag. Men Yvonne kunde inte göra något förrens vi haft mötet och pratat med rektorn. Hon sa att jag inte skulle oroa mig och gå på lektionen ändå. Men jag kunde inte somna inatt och mådde så illa i morse så jag fick sitta inne på toan för att jag trodde att jag skulle spy.

Så först hade jag ångerst för att jag skulle gå på datakunskapen, och nu har jag ångerst för att jag inte gick på den. Ville verkligen gå dit och stå ut i den 1 1/2 timmen och sen bara känna stolthet över mig själv för att jag gjorde det. Men jag var för rädd och känner mig så liten och mesig. Jag klarade inte av det helt enkelt. Något jag vet att jag måste jobba på. Få mig själv att förstå att allting går bra, och att jag inte pressar mig själv så mycket och stressar upp mig själv så fort vi får ett datum för ett prov.

Jag ska ha Graf provet nu i veckan. Läste igenom alla sidor igår förrutom fyra. Gick jätte bra och efter en timme kunde jag nästa allt. Blandar bara ihop vissa saker. Så det är SÅ typist mig att stressa upp mig och se ner på mig själv och tro att jag inte klarar det.

Ångrar mig jätte mycket för att jag inte gick på den. Känner mig så oansvarig. Men samtidigt så om jag hade kunnat ställa tillbaka tiden till i morse hade jag gått på den då? Nej jag tror ine att jag hade klarat av det. Är för rädd helt enkelt. Och känner mig jätte osäker i den miljön. Yvonne sa att jag inte alls skulle känna mig stressad eftersom jag har tre år på mig. Så jag har gott om tid. Men det känns så oansvarigt att skolka!



Kommentarer
Postat av: Mamma Annette

Inte visste jag att du mådde så dåligt. Lilla gumman. Kram på dig o hoppas att det har gått bra idag i alla fall.

2009-10-19 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0