1 oktober

Hejsan svejsan!
Idag ringde jag Conny för att fråga om han hört vad som hänt. Men han blev väldigt chockad och upprörd när jag berättade. Han visste ingenting och polisen hade inte hört av sig till honom heller. Då det brann i den här lägenheten ringde både brandkåren och polisen honom hela kvällen. Och eftersom det ska flytta in en ny tjej i lägenheten så vill han ju veta hur dörren ska fixas. Det är förmodligen något riktigt ologligt han har gjort eller hållt på med eftersom dom inte bara ringde Conny och bad han öppna dörren till hans lägenhet utan att dom bröt sig in istället. Dom har ju varit i källaren och rotat så Conny skulle kolla upp vad det är som händer och komma hit senare.

Idag fyller Christian år. Han ska jobba eftermiddag så det blir inte direkt något firande. Jag är ledig i morgon så jag är iallafall uppe tills han kommer hem. Pappa skulle igentligen komma hit ikväll och fika lite med oss. Men det ställer vi in nu. Men han kommer iallafall hit senare och lämnar en liten present.

Annars tänkte jag tvätta idag. Men tvättstugan är upptagen just nu. Så jag får testa lite senare! Toan ska städas och lite små plock :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0