Vaccinet

Jag är osäker på det här med att vaccinera sig. Det är så nytt och dom verkar inte veta vad som kan hända än. Själv behöver jag inte vara rädd för att åka på någon svininfulensa. Eftersom jag redan har haft en stark infulensa i år. Mamma och pappa tänkte vaccinera sig för Neos skull. Men efter vi sen fick veta att mindre barn också fick vaccinera sig så tänkte vi självklart vaccinera vår lilleman! Men nu blir jag väldigt väldigt tveksam. Kanske blir som så att Mamma, Pappa och Christian får vaccinera sig för Neos skull ändå. Väntar bara på att fler sånna här saker ska komma upp. Pojken som länken handlar om var ju inte den första heller.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/vaccinguiden/article6086396.ab


Kommentarer
Postat av: Astrid

Mina barn ska INTE vaccineras. Tycker allt att dom borde forska lite mer i det där innan dom sprutar in det på barn!

2009-11-09 @ 19:17:27
Postat av: Jessica

Vadå vad är det som har hänt???

2009-11-09 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0