tjoho

Maria - Vi har inte köpt den tvn till honom. Vi fick den utav min mormor :-) Men det finns billiga tv apparater nu på netonnet tror jag det var.


Idag redovisade vi fotorna vi hade tagit. Sista lektionen och vi fick sluta tidigare. Vilket var skönt, så jag missade inte så mycket i skolan idag eftersom våra svenska lektioner också är inställda. Nu är jag här hemma med Sofia och vi degar i soffan. Chrsitian är på jobb och lilleman på dagis. Sofia har matte kl tre så då ska jag gå till Maxi och handla lite pålägg, blöjor och en chockladkaka. De ni! När jag sen har hämtat hem min älkling igen så ska jag nog försöka damsuga lite. Här är lite skit på golvet ;-)

Kan se om jag kan knäppa några fler foton på Neos rum. Nu är ju allting klart :-). Bara en ram till hans dagisfoto också. Men det får jag handla på gekås när vi är där.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0