Stor röj här hemma..


  • Christian är iväg och lämnar Neo hos sin moster. Men inte för att vi ska koppla av, vi ska STOR röja här hemma. Och det som inte hinns med idag, får vi göra i morgon.

    Så långt har vi kommit...
    Neos tv är nu på väggen, hans dvd är inkopplad och har redan kollat lite på film :-)
    Två av hans hyllor är fixade, så nu ska där bara upp lite saker.
    Jag har sopat upp glaset på balkongen.

    Så här långt ska vi hinna innan dagen är slut i morgon...
    - Ta ut dom nya borden på balkongen.
    - Sätta upp Lillemans nya gardiner, och sortara bättra och finare på hans rum!
    - Fixa gardinerna i vårt sovrum också.
    - städa bokhyllan i vardagsrummet. 
    - Städa och sortera skafferiet.
    - Städa överallt, Damsuga och tvättagolven :-)
    - Ta upp den rena tvätten från tvättstugan, sortera den och sen stryka den.

    På Fredag får vi också vår nya spis. Så blir vi av med en här sega, illaluktande spisen!

    Så nu är det nog bäst att jag sätter fart :-)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Jag förstår absolut att ni inte vill vaccinera er, man gör som man vill! :) Jag var emot det själv, men det handlar nog lite om vilka erfarenheter man har, jag har mer bra erfarenheter av vaccinet och dåliga om influensan och ni tvärtom :)



Får hoppas både jag och Ludde klarar oss med lite feber bara, det är ju den absolut vanligaste biverkningen :)

2009-11-15 @ 17:50:58
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0