ska promenera lite i skogen med hund och barn

Hejsansvejsan.

Igår fick jag äntligen tummarna loss och städade skafferiet. Nu är där mycket finare! Och får plats mycket mycket mer! Pappa är är i malmö på möte. Så vi får kanske ta spisen i morgon istället.

Hans är på väg hit. Vi ska gå lite i skogen med Tana och Neo. Mysigt :-) Jag älskar lediga Fredagar!
Ikväll ska vi nog ha Mozacka (stavning?) till kvällsmat. Vi har massor med köttfärs i frysen. Japp, det går faktiskt in rättt mycket kött i vårt lilla frysfack. Men vi har ju bara kött där i också, kanske därför? Man vågar ju inte köpa ett glaspaket precis. Då får det minsann inte plats så mycket mer ;-).

Neo är påklädd och leker lite med Kimmy nu innan vi ska åka.
När vi sen kommer hem kommer iallafall pappa hit på en kaffe för han var nyfiken på hur Neos rum blev nu med tvn, mattan och gardinerna. Sen måste vi handla lite potatis till kvällsmaten också, lite godis till Lilleman har jag lovat honom också. Och sen lite tilltugg till tjejkvällen i morgon. Kommer bli så kul!

Nu ska jag lägga mig på soffan innan vi ska iväg. Känner mig lite yr.

Kommentarer
Postat av: Melina

Vi ska också äta det ikv:S hehe, fan vilket sammanträffande.

2009-11-20 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0