Sjuk igen

Usch, nu är det en sjukling här hemma igen. Gissa vem? Ja ni hade rätt det är ju jag!

Imorse ringde klockan tio över sju. Men jag skulle bara lägga mig tillbaka liite och blunda liite till. Sen vacknade jag upp igen och upptäckte att klockan var åtta. Shit tänkte jag och rusade upp ur sängen för att ta på mig kläder. Men bara några sekunder efter jag fick min blick på klockan fick jag sms från Sofia där hon skrev att alla svenska lektioner med vår läkare är inställda den här veckan. Så det var tur! Kände mig lite kånstig och la mig i sängen igen och sov till kl nio. När klockan ringde igen gick jag upp, gjorde ve mig och kände mig kånstigt i kroppen. Det blev bara värre under tiden vi hade Mediakunskap och min lärare frågade hur jag mådde. Jag bestämde mig för att gå hem och vila. När jag hämtade Neo på dagis gick vi direkt till mamma så jag kunde få vila lite där med. Mamma körde sen oss hem och jag fick då med mig Mattan som jag köpte till Neo igår :-) Den blev han jätte glad för!

Christian är på väg hem från jobbet. Sen ska vi gå och lägga oss tillsammans :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0