Photoshop


Hejsan svejsan.
Jag gick för att lämna lilleman på dagis innan idag. Men när jag kom dit så såg jag lappen på deras dörr. "Påminnelse, den 12 November är dagiset stängt för studiedag" Jahopp. Vi har inte sett någon lapp på hyllan. Men det är ju lätt hänt att dom trillar ner. Men ingen större skada skädd. Jag fick helt enkelt gå hem och lämna honom igen, förtvivlad som han var för att han inte fick gå på dagis.

Nu ikväll har Sofia varit här.
Vi försökte ta lite fler bilder på Neo med hennes systemkamera. Och ja det gick väll sodär. Han var ju inte direkt sammarbetsvillig. Men nu har vi några foton iallafall. Vi satt lite på Photoshop med och det är så kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0