östrastranden med blå himmel

Det blev ingen skog idag. Vi åkte istället ut till östrastranden. Men det var jätte mysigt och vi hade jätte fint väder idag. Himlen har inte varit så blå på jag vet inte hur länge. Men nu regnar det igen. Kan det inte bli lite kallare så att det isåfall kan komma lite snö istället?

Maten är i ugnen och lilleman är så trött! Han fick en bit pizza innan så det gör inget om han inte orkar äta sen när maten är klart. Pappa kom hit innan och hade köpt Neos favorit godis. Så det får han ta med sig till mormor i morgon och smaska på. För jag tror inte att han kommer orka vara uppe länge till.

Jag köpte lite gottgott innan på Maxi idag också. En godis påse till mig SJÄLV! Det ska jag tugga på till Idol ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0