Neo pratar



Neo har börjat säga förlåt för det minsta lilla han gör.

Neo - Mamma "låt" = (förlåt)
Jag - Men du behöver inte säga förlåt Neo
Neo - Mamma "låt" = (förlåt) inte vara lessen.

Vi tog hans tv och satte den mot väggen för att se lite vart den ska sitta.

Neo - Neo fått tavla från "gammelmome" = ( gammelmormor)
Jag - Nej Neo det är ingen tavla, det är en platt tv du fått från gammelmormor.
Neo - (tänker.......) Mene, asså du mamma.
Jag - Då kan du ju sen se på film med dina kompisar på ditt rum
Neo - Mamma och pappa åsså?
Jag - Ja, mamma och pappa kan också kolla på film med dig.

Han har förresten börjat gilla oliver med och när han äter det så äter han wisky ;-) Just nu är han inne på toan tillsammans med sin pappa och har också raklödder på kinderna ;-) Pappa upp i dan eller vadå? Dessutom jobbar Neo också på Flexopac, tydligen?


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Min familj fick bara lite ont i armen, och min lillebror som är i en stor riskgrupp (han sitter i rullstol) fick feber. Enligt socialstyrelsen är det en på miljonen att man får värre biverkningar, så jag tar den risken. En bekant dog däremot av influensan..

Den tjugotredje ska vi vaccineras så får vi hoppas vi klarar oss! :)

2009-11-15 @ 13:52:57
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0