Min Idol-topplista


Så här tror jag och hoppas det kommer att se ut när allting är klart för Idol 2009. Eller ja, jag tror väll mest. Alla förutom Reza har varit mina favoriter länge. Så om dom får stanna kvar nu till slutet gör mig isåfall jätte glad. Jag hade kankse velat ändra om lite i plaseringen. Men jag tror att det kommer se ut så här. Det är så som juryn säger. Alla är så otroligt bra! Synd att dom inte kan dela på förstaplatsen.


På första plats ERIK!
Första intrycket av honom var - mes - för mig. Men när jag sen fick höra honom riktigt sjunga så ryser jag nästan varenda gång. Som dom flesta gör! Jag är 99,9 % säker på att han kommer ta hem hela skiten!


På andra plats Tove
Hon är jätte duktig och om hon fortsätter så här kommer hon bli en otroligt bra sångerska om några år. Hon är ju trots allt bara 16 vilket nog är en liten fördel för henne. Att kunna sjunga så bra redan nu och ändå veta att man kommer bli bättre. Hon har en egen speciell stil som nog många gillar.


På tredje plats Calle
Han har varit min favorit från första gången jag hörde honom sjunga när juryn bara skickade ut honom med en guldbiljett utan att säga nånting. Även om jag tror och tycker att Erik kommer vinna Idol så tycker jag faktiskt att Calle är den som har växt mest och gjort mest framsteg under idol resan. I början var han den försiktiga blyga killen som stog och tittade ner i golvet när han sjöng. Och nu - WOW!


På fjärde plats Marinette
Mariette gillade jag också första gången jag hörde henne. Och då visste jag inte heller att hon var från Halmstad.
Hon är ju den av idolerna som kan mest och faktiskt är bäst! Men jag tror tyvärr inte att hennes röster kommer att räcka ända in. Men hon kommer att lyckas ändå.


På femteplats Reza
Reza hoppas jag åker ut idag. Det är inte så att jag ogillar henne. Men hon har aldrig varit en sån favorit för mig så att jag sprungit ut från köket till vardagsrummet när jag hörde att det var hon. Jag kunde dock inte hålla bort tårarna ikväll när hon fick se sin mamma i pogrammet efter att hon sjungt en låt till henne.

Ja jag veeeeeeeeeet! Jag är ett Idol fan ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag hoppas Calle vinner !!!!!

2009-11-21 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0