Mariette


Marinette åkte ut idag. Christian kommer bli jätte arg när han ser min telefon räkning nästa månad.. men jag kunde bara inte låta bli att rösta sodär 10 gånger på henne. Jag fick nästan lite tårar i ögonen nu när hon fick lämna. Jag får kändslan av att hon varit lite som en mamma för dom andra. Hon ger nog trygghet och kärlek till dom andra idolerna. Och är väldigt själv säker. Hon kommer lyckas jätte bra utan dom här fredagskvällarna :-) Sen är det ju alltid kul att hon kommer här ifrån. Är det andra halmstabon som kommit 4:a nu? Eller kom Frenando 3:a? Kommer inte ihåg, var så många år sen. Men då stämmer ju min chans lista hitills. Erik etta, Tova tvåa och Calle trea.

My sover i soffan och vi ska kolla lite på IDOL eftersnack innan vi ska gå och lägga oss vi med.
Eftermiddan hemma hos Carro var föresten jätte trevlig. Kul att träffa Nellie och Tesse också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0