Måndagskväll


Godkväll.
Idag skulle jag igentligen övningskört med mamma. Men som vanligt är det något som kommer ivägen. Christian var hos doktorn innan idag men blev skickad till akuten. Och där har han varit nu i snart fyra timmar. Han har fått komma in till doktorn och skulle bli undersökt. Det var bara en före. Men nu hade det kommit in några fler akuta fall så han hamnade längre ner i kön. Så vi får se när han kommer hem ikväll. Hoppas det inte tar mycket längre tid. Mamma kom iallafall hit efter hon slutat jobba och gjorde lite pannkakor till mig och Neo. Och bacon, gissa vad Neo åt mest av? Han är en bacon lover ;-)

Jag fick ha med Neo den sista timmen på Foto lektionen innan idag. Men jag har ju ändå han som tema till mitt arbete så det passade ju ganska så bra :-). På Onsdag ska jag vara lite på hans Dagis och fotografera honom. Men jag har redan fått jätte fina foton på honom. Kan visa några favortiet här nedanför. Men vissa kommer jag inte åt just nu eftersom dom ligger på skolans system.

      

Ja fler foton ska ju tas, och dom andra har jag ju på skolans datorer. Jag ska väja ut fyra stycken och vissa små saker man inte vill ha med får man ju fixa i photoshop. Jag hade velat ha fyra olika bilder, en när han sover, en när han gråter/ gör den söta puttmunnen, en när han skrattar och en när han äter eller något likande. Men det är så svårt eftersom jag bara får låna kameran på lektionstid. Om jag lånat den över en helg så lovar jag att jag hade blivit hel nöjd med bilderna :-) Men när man har en viss tid på sig så brukar det ju alltid vara dom dagarna det inte riktigt blir så bra foton, eller hur? Lite svårt att ta på honom när han sover nu. Så det får bli som det blir :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jätte fina bilder! Verkligen =)

2009-11-10 @ 15:59:06
Postat av: Malin

gud vad vacker han är (:

2009-11-17 @ 00:11:09
URL: http://mawlien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0