Måndag


Heeeeeeeeeej!

Idag var jag hemma för vård av sjukt barn.
Neo har varit kånstig hela helgen. Han hade feber fredagsnatt men sen dess har han bara haft liiite liite under dom här dagarna. Men han vaknar hela tiden och är orolig, han säger att han har ont lite överallt. Men han ska iallafall till doktorn kl 11 i morgon. Så han får väll stanna hemma i morgon också. Men om det inte är något så får han gå till dagis på Onsdag.

Christian jobbar eftermiddag den här veckan. Så jag kan gå i skolan till 12:30 i morgon då mediakunskapen slutar. Jag började inte förrens 12:30 idag så det kändes inte så lönt att sitta där i 30 minuter.

Neo har varit feber fri idag. Det var bara natten som var dålig. Så när mamma slutat åkte hon hit och hämtade upp oss så vi kunde åka och handla. Neo blir ju så utråkad av att bara vara hemma så det var nog skönt för honom att få komma ut lite trots att vi bara skulle handla. Jag köpte nya skor, och sen en sån hår massör på Jysk, en sån med några slags "pinnar" som man drar mot hårbotten. Grymt skön iallafall. Seeeen kände jag mig på lite meeer shopping humör så jag köpte tre fina prydnadskuddar och lika dana gadiner som jag ska ha i sovrummet. Tänkte sätta upp det i morgon kväll. Alltid kul med nytt eller hur? Kan ju ta foto då och visa. Kankse kan visa lite julpyntning också? Efter vi handlat så bjöd mamma oss på mat hemma hos henne. Så vi var där i någon timme också. Jag och Frida turades om att massera varandra med den jag köpte.

Jag längtar såååå till slutet Januari månad!

Bara December och Januari kvar, sen får vi det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0