Man mår bra med ett bra resultat


Idag är det tisdag och det innebar för mig att jag haft en dag med långa lektioner. Slutade kl tre efter engelskan. Nu ska jag även börja ha engelska på Måndagar med. Så rättare sagt slutar jag 16:10 på Måndagar, 16:00 på Tisdagar, 15:00 på Onsdagar och 16:10 på Torsdagar. Långa dagar men jag får ju samtidigt tre lediga dagar i veckan att vila upp mig på. Och det är skönt.

På Mediakunskapen idag fick vi tillbaka proven som vi gjorde för några veckor sen. Innan vi fick dom satt vi på en föreläsning som en jornalist från SR höll i. Det var väldigt mycket att anteckna men jag tror att jag hängde med. Fick nog iallafall med det viktigaste. Annars får jag väll kolla av någon :-) I slutet på lektionen tog vår lärare in oss en och en och berättade vad vi fick för resultat på provet. Jag hade verkligen hoppats på ett godkänt. Men innerst inne hoppades jag ändå på ett högre betyg eftersom jag hade suttit med dom jävla anteckningarna i 14 timmar och försökt pränta in. Och jag blev JÄTTE nöjd över det hon sa :-). Dom hade stämplat på ett VG! Och jag var två jävla poäng från att uppnå MVG! Det hade kännts jätte skönt med full pott. Men jag är så nöjd ändå.

Nu ikväll har jag suttit med Graf-provet som jag inte kunde göra med alla dom andra när dom gjorde det. Det var under tiden Neo hade "vattenkoppor" = Höstblåsor. Så jag ska göra det på Fredag istället. Det är verkligen mycket att göra nu innan jullovet. Matte prov redan igen nästa vecka med.




Kommentarer
Postat av: Marie

Duktig du är. Söt är du också (;

2009-11-10 @ 22:30:47
Postat av: Tove

GRATTIS!

2009-11-11 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0