i morgon hämtar jag ut datorn


I morgon ska jag få hämta ut min data :-D Ska bli spännande att se vad den kan göra. Kan tydligen läsa upp allt jag vill ha uppläst. Ska bli spännande :-D. Får bara hoppas att dom kan instalera photpshop med så fort som möligt! Så jag hinner pilla lite med det ;-) Och göra bra ifrån mig innan vi går vidare till nästa station!

I morgon ska jag "kämpa mig" igenom dom två lektionerna jag tänkte gå på. Idrotten är ju helt uteslutet så länge jag mår så här. Båda mina öron gör ont så jag tänkte att det är bäst jag ringer doktorn i morgon så att jag kan få utskrivet pencelin isåfall mot mina stackars trummhinnor!

Nu ska jag lägga mig i sängen, godnatt mina söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0