hej på dig lunchrast!

Aw vilken gullig kommentar Frida skrivit :-)

Idag hade jag och Neo sovmorgon till åtta :-). Sen var det upp fixa välling, göra frukost, mysa lite i soffan, borsta både mitt och Neos hår och sen leta fram kläder. Jag började 9:20 med matte. Har nu fått en tid på G huset för att få extra stöd i matten men dom har lagt den matte lektionen på min engelska lektion. Så det går ju inte! Ska träffa min mentor ikväll så får höra med henne hur vi ska göra med engelskan och matten. Det har ju förmodligen blivit ett missförstånd.

Hämtade mitt betyg i Radio innan idag och fick se ett Vg som slutbetyg vilket gjorde mig JÄTTE GLAD :-). Mindre glad blev jag väll efter jag gjort mitt matte prov och fick se att jag var ett poäng ifrån att få godkänt. Fattar inte varför det inte går, jag får typ hjärnsläpp när jag sätter mig med proven. Han ska skicka ut IG varningar till vissa elever nu och jag var rädd för att jag var en av dom. Men som tur är så är jag inte det :-). Sen tycker han inte att jag ska se så allvarligt på det här eftersom jag snart ska in på G och kommer få hjälp där. Det är svårt för mig att arbeta i en miljö där det går förbi en massa elever genom klassrumet med klackaskor som ekar mellan väggarna, folk som kommer och går som dom vill, och pratar precis heeeeeeela tiden!

Ja det ska bli spännande att se va min mentor säger ikväll :-)
Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite innan jag ska tillbaka till skolan. Börjar halv tre igen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch det tycker jag också är jobbigt när de går och pratar hur mycket som helst. Speciellt när man gör prov och det reser sig upp och drar stolen hårt bakåt sen stampar de fram och lämnar prover och sen smäller igen dörren.. Jag blir så stressad då och kan inte koncentrera mig :P

2009-11-26 @ 22:17:08
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0