godmorgon


Godmorgon! Jag har varit vaken sen två timmar tillbaka :-) Fick en sån härlig tid hos tandläkaren, nämligen 7:10. Har samma tid på Måndag igen, sen är jag heeeeeelt färdig :-). Det tog bara tio minuter idag så det var skönt. Det ös regnade dock ner (och då menar jag ös regnade!) när jag var färdig och skulle gå ut. Så jag stog och väntade i sodär fem minuter i hopp om att det skulle lätta lite. Och det gjorde de faktiskt. Men jag var ändå dygnsur när jag kom hem till min söta busunge <3

Mamma var snäll som kom hit under tiden jag var hos tandläkaren. Och nästa vecka jobbar ju C eftermiddag så då behöver inte han och Neo gå upp när jag går till tandis :-)

Det gick som förväntat på utväcklingssamtalet igår. Jag hade hög frånvaro i datakunskapen. Men det finns ju en förklaring till det och det kommer att ändras i systemet sen. Idrotten såg heller inte så bra ut men jag fick ju inte vara med på den pga infulensan, så där fanns ocskå en förklaring. Och allt det där vet ju min mentor om. Så vi gick mest igenom vad jag hade för betygs mål och så där.

Neo ska vara på dagis halv tio. Då ska jag sätta mig ner med svenska provet jag har på Onsdag, som för övrig är JÄTTE svårt. Sen ska vi träffa Carro med hennes barn och Neos dagis kompisar Nova & Nelly. Och Tesse med hennes Nellie. Kom precis på att det blev en massa N:namn. Det brukar bli lite rörigt när det är många barn som heter det, till och med jag kan säga fel namn till Neo då. Man blir liksom förvirrad ;-) hehe. Christian och Pappa åker och hämtar My direkt efter dom slutat jobba. Och ikväll har vi inga planer. Vi vet inte ens vad vi ska äta? Men jag ska iallafall se IDOL! Snart är det final och det ska bli så spännande! Har faktiskt ingen aning om vem som åker ut ikväll. Jag har en känsla av Mariette. Men vi får se, kanske bli Tove som jag tippar som tvåa? Aja allt kan hända :-)



Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är också galen i IDOL :D

2009-11-27 @ 14:37:46
Postat av: Linnea

Vad roligt att du skrev. Jag tycker det jag också på något sätt och dom säger ju att det ska komma någon ny influensa till våren som ska vara ännu värre och då måste man vaccinera sig på nytt. Det känns på något sätt osäkert när det inte är så mkt testat!



Hur är det med er nuförtiden? Gud vad stor han blivit Neo, sist jag såg han på bild var han jätte liten! :) Tiden går fort...

2009-11-27 @ 22:02:54
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0