Foto - skolan

Jag börjar känna mig sjuk igen. Men det kanske bara är för att jag är trött? Jag får inte bli sjuk nu. Jag får inte får inte får inte! Till helgen ska jag iallafall ha tjej kväll här hemma. Och Neo ska sova hos mormor. Det var fyra månader sen sist han sov borta. Men han tycker nog att det ska bli kul :-) Christian ska ha spel kväll hemma hos Norpan så att vi kan få vara bara tjejer här hemma.

Idag efter skolan åkte ja och mamma ut till Rusta. Både jag och mamma köpte gardiner. Franspanel gardiner. Jag var ute efter svarta, men det fanns där inte så klart! Chansade istället på gråa och mamma tog vita. Jag skulle ha mina i köket och mamma skulle ha dom i Fridas rum. Mamma blev jätte nöjd, men icke jag ;-). Det ser jätte kånstigt ut. Så jag får väll lämna tillbaka dom. Och köpa när vi är på Gekås istället. Men jag fick iallafall med mig en tiger-matta till lilleman :-). Han kommer att älska den!

På Onsdag är det sista dagen vi har foto. Sen lämnar vi den stationen. Tråkigt men sant. Hoppas jag kommer in till det senare så att jag kan få ha det som inriktning. Jag är iallafall nästan klar med mitt arbeta och mina uppgifter. Dom bilderna här nedanför på min lilleman ska jag redovisa och berätta lite om. Vi får ha 4 - 6 bilder. Jag får se om jag hinner göra en till. På Onsdag har vi matte prov så i morgon kväll måste jag plugga på det. Men jag är iallafall nöjd :-). Den första bilden ser han ut som en lite ängel. Min lilla sötnos <3


   
 


Dom här bilderna är till en lite extra uppgift. Vi skulle ut och ta en färgbild. Men jag kan inte bestämma mig för vilken. Vilken tycker ni? Det är svårt, men jag tror jag är lite inne på bild nr 3

1 - 2 - 3 -




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker också nummer tre =)

2009-11-17 @ 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0