fel mamma

Andersson om Nyår 2009:
Antar att dina stackars föräldrar får stanna hemma en nyår till så att du kan få leva ditt tonårsliv på en nyår. Trots att det inte är dom som valt att skaffa barn. suck suck


För det första så har aldrig mina föräldrar eller någon annan passat Neo under en nyår.
Och för det andra så blir det inte ett dugg synd om dom under den här nyårn heller för ingen av dom kommer att fira den med oss.

Jag lever inget typiskt tånorsliv utan jag lever ett familjeliv! Det här är inte alls rätt blogg eller mamma du ska klaga på när det gäller att lämna bort sina barn hur som helst för att dom prioterar allt annat än vad man ska göra när man har barn.

Det är inte ofta vi lämnar bort Neo. Vi kan gå och lämna honom i någon timme som vi gjorde förra helgen då vi behövde sortera och bära upp en massa saker på vinden. Och att vi lämnar bort honom över natten händer absolut inte ofta. Neo sov borta igår när jag hade tjej kväll här hemma. Men innan det så var det fyra månader sen han sov borta. Vi ser ingen anledning till att han ska sova borta och dessutom så brukar han inte vilja det. Vet inte hur många gånger jag ska ta det här. När jag och Christian känner för att gå på bio eller något liknande så går vi på den sena vid nio tiden. Neo somnar åtta så då har min pappa eller lillasyster suttit här hemma. = Ingen överlämning för att man ska vara iväg några timmar när han sover. (gäller nog att man är extra tydlig)

Leta upp dom som ignorerar sin roll som föräldrar och inte alls visar något ansvar.

Men kom inte hit och klaga på oss! Jag kan ärligt säga utan att skämmas att jag tycker vi är fantastiska föräldrar till vår lilleman! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Måste bara lägga mig i detta. Min dotter Malin o hennes sambo Christian är världens bästa föräldrar. Förstår inte hur man bara kan skriva något sådant som Andersson. Har inte en susning om hur du funkar Malin. Du e den bästa tonårs mamman jag känner. Älskar dig massor. Och du har även gett mig världens underabaraste barnbarn. Han e toppen. Puss på dig

2009-11-23 @ 09:25:15
Postat av: Morfar Jerry

Ni är fantastiska föräldrar Malin. Bara stå på dig för du vet att du har rätt. Hade ni inte varit det hade inte Neo vatt så fantastisk som han är. Kram på er

2009-11-23 @ 12:01:39
Postat av: Frida "gudmor"=)

älskar neo ! denna andersson som nu skrivit detta vet inte vad hon pratar om. malin och krille e underbara föräldrar. Malin och krille och neo e den perfekta familjen de är dem man ser upp till, som ny förälder! finns många familjer som borde ta efter dom!



Älskar Er

2009-11-26 @ 11:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0