en överaskning!


Neo har varit och lekt lite hemma hos sin mormor och moster. Det tyckte han var jätte kul :-). Han ville stanna där över natten men jag tvingade hem honom ;-).

När han kom hem fick han sig en liten överaskning. Hans tv stog på inne i hans rum. För ett tag sen köpte vi två Nalle puh filmer på Maxi till lilleman. Och nu när han kom hem spelade vi upp en Nalle puh film :-). Han blev jätte glad! Han fick dessutom lite peppakakor och mjölk till. Filmerna skulle igentligen vara i julklapp. Men han fick en i förskott ;-)

Vi har hunnit ganska så långt idag. Bara det vanliga städningen kvar, skafferiet, bokhyllan och sortering bland papprena. Skafferiet tar jag i morgon under den tiden jag igentligen ska ha "plugg timme" här hemma. Då jag slutat skolan och Lilleman är på dagis. Jag ska fixa bokhyllan ikväll sen får vi se hur mycket jag orkar. Innan jag ska till skolan i morgon ska jag iallafall ha hunnit städa upp och damsugat. Så jag bara har skafferiet i morgon och inte en massa annat som hindrar mig. Jag har precis satt på kaffe så att jag orkar vara uppe lite längre. Men sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Annika Bengtsson

Så mysigt! Då blev han väll glad lill killen =)

2009-11-16 @ 09:09:05
Postat av: Maria

Hej!

Var har ni köpt tv:n?? Vad kostade den? Min dotter vill ha en tv i sitt rum o önskar sej en av tomten ;P

2009-11-18 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0