en halvdag i skolan


Tänkte ta och uppdatera lite snabbt innan mina nudlar kokar över ute i köket.
Svenska i dag på morgonen. Jag sov jätte dåligt inatt med och det blev inte bättre när Neo kom in till oss vid ett tiden vinglades och alldeles yrvaken och snyftade "mamma, ja rädd". Han sa att han var rädd för lejonen, dom jagar tydligen honom i hans drömmar och fantasi :-). Något han började med för ett tag sen. Sen låg han och pratade i sömnen näst intill hela natten. Vaknade till och började stor tjuta. Och precis som sin pappa rör han på sig hela tiden! Men till slut så somnade jag vid sodär två halv tre. Och sen ringde klockan halv sju......

Jag har skickat en massa uppgifter till min svensk lärare men dom har inte kommit fram. Så jag tänkte se om jag kunde skicka dom till mamma och om hon kunde vara snäll och skriva ut dom till mig så jag kan jag lämna in dom i morgon. Har en Novell som jag ska läsa ikväll också och svara på frågor i morgon. Under tiden vi hade Mediakunskap fick jag reda på att alla lektioner var inställda efter kl 12. Så nu är jag hemma och håller på att tvätta, ska diska upp det lilla där är och sen tänkte jag bara ta det lugnt tills jag ska hämta lilleman.

Hejdå!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0