Draft: Nov. 9, 2009

Det blev ingen uppdatering igår kväll, vi var hemma runt åtta och då var lilleman så trött så han somnade på soffan efter han pratat lite med sin storasyster i telefon. Jag följde faktiskt med Christian och la sig redan kl 9 igår kväll. Jag kände på mig att Neo skulle hosta hela natten. Eller iallafall stora delar utav natten. Halv tio innan jag hunnit somna hörde jag honom inne på sitt rum få en så kallad "host attack" Han blev lessen så klart, höll på i några minuter och när jag märkte att han inte somnade om gick jag in och hämtade honom. Så har han sussat mellan oss inatt. Fast mest hostat tycker jag ;-). Hans hosta började när vi var hemma hos mormor. Men jag vet att vi har hostmedecin utskrivet på apoteket. Så om det inte går över snart får vi hämta ut den.

Neo började hosta kl 4 i morse igen och somnade inte om. Eller han kunde inte somna om eftersom han slutade typ aldrig hosta? Så vi gick upp med Christian nu klockan fem. Var JÄTTE längesen vi var uppe så här tidigt. Men vi har tittat lite på barnpogram, ätit gröt och har lite tända ljus :-). Jag ska snart bädda sängen och leta upp ett papper. Ge ett nytt försök att hitta Neos raggsockar också.

Ja just det! Farsdag igår ja, det var Christians tredje farsdag. Vi var som sagt hemma hos pappa och åt god mat. Och även lite efterätt också. Jag åt så att jag höll på att spricka! Till Christian hade jag köpt en snygg T-shirt. Och till pappa hade jag och Frida köpt en stickad tröja. Tror att båda två blev glada :-) Så det var mysigt igår!

Den här veckan ska jag övningsköra med mamma idag och på Onsdag. Var det väll? Men först är det till sjukhuset kl 10. Och halv ett börjar jag Foto lektionen. Klockan tre slutar jag och efter mamma slutat jobba åker vi iväg. På Fredag ska jag och pappa på Bio. Och sen får vi se vad som händer på Lördag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0