Det har shoppats här en hel del i veckan


Idag var det sista skoldan för min del. Matte på morgonen vid 9:20 och nästa prov är redan om 2 veckor. Så det gäller att hänga med. Men jag hoppas att det går bättre den här gången. Jag får trösta mig med att det faktiskt bara var en som fick godkänt förra gången och vi alla andra 17 fick underkänt. Vi alla andra ska få göra ett omprov efter jullovet.

I morgon ska jag äntligen få hämta ut min dator. Hoppas att dom har kunnat installera photoshop på svenska till mig. Tänkte också passa på att låna en daisy-spelare medans jag ändå är där. Och en skiva och bok.

Jag stack in till stan innan idag och köpte lite saker. Tänkte bjuda på lite bilder. Jag har inte världensbästa kamera och det är svårt att ta i en spegel när det är så mörkt ute. Men jag hoppas att ni ser ändå.



Jackan jag köpte igår. 399 kr på Cassels. Fick den av pappa :-) Ett bra fynd tycker jag.



Den lila tunikan har jag köpt på Maxi för 149 kr, Men jag är fortfarande lite osäker på om jag ska behålla den. Tänkte isåfall ha den på tjej kvällen den 21. Dom mörka legginsen fick jag av mamma och dom hittade jag på gina tricot för 180 kr :-)



En jätte skön grå koft liknande grej hittade jag också på gina tricot idag för 199 kr. Jag varit ute efter den länge men varit osäker på vilket färg. Men nu tror jag att jag är nöjd. Äger mest svart, så man får ju variera lite ;-)



Mina svarta mysbyxor har blivit försvunna i tvättstugan sen en månad tillbaka. Ingen i trappen varkar veta något heller så idag gick jag in på Stadium och köpte ett par gråa Nike mysbyxor för 249 kr :-) Och även dom fick jag av mamma, eller ja jag la ut 50 kr själv. Så jag betalade faktiskt en femte del själv! hihi







Kommentarer
Postat av: A

jätte fin jacka / A

2009-11-06 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0