bilder från i Lördags


Vi håller nog på att bli sjuka. Christian ligger i soffan med feber. Neo har varit gnällig hela dagen. Ovanligt gnällig. Mina ögon svider och mitt huvud är tungt. Typiskt. Jag som skulle in till stan och leta upp en ny jacka idag! Jag var hos tandläkaren imorse 7:10. Kände väll mig inte helt på topp men det gör jag aldrig på morgonen. Så vi får se om detta leder någonstans.

Lägger upp lite bilder från i lördags. Från vi var på kyrkogården och Halloween festen.

Vi tände fyra ljus i år. Ett för Morfar, ett för Inga, ett för Farmor och ett för Ma-lou

      



Halloween festen 2009


           


Kommentarer
Postat av: Carro

Så fin du var. Och så häftig Christian var :D Kram på er och lille neo gubben.

2009-11-02 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0