Tack jultomten!!


Idag mår jag bra. Inte så bra i kroppen, men i huvudet :-).
Jag gick bara på en lektion idag. Eftersom jag inte är helt friskt så tyckte dom att jag skulle stanna hemma och vila. Men jag ville ändå gå på den sista foto lektionen. Vi redovisade bilderna och lite sodär. Och jag tror att han blev nöjd :-). Nu får vi se hur det går!

Vi fick sluta tidigare som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Och när vi slutat gick jag hem. Jag låg och slumrade lite i soffan tills min mobil vibrerade och jag fick sms från Christian där det stod, att han fått en anställning! Jag blev så otroligt glad. Nu längtar jag redan tills Februari. Hans praktik går ut den 14 december. Sen äntligen blir det en riktig lön! Nu börjar man kunna planera framtiden bättre. Det här var den bästa julklappen vi kunde få. Nu mår min själ bra igen. Den mår så bra, så jag köpte en cocacola och en kladdkaka med mig hem som jag ska ha framma när Christian kommer hem. Lite tända ljus och myspys. Vi måste ju fira lite :-)

Eter jag hämtat hem min lilleman i ösregnet satte jag mig på golvet och sorterade lite nytvättat tvätt medans pizzan var i ugnen. Sen bestämde jag mig för att damsuga och diska det lilla där var. Men det skulle jag nog inte gjort, för nu mår jag inte alls så bra. Både igår och i morse mådde jag illa, var yr och darrig i kroppen med feber på morgonen men det blev bättre mot kvällen. Men nu känns det likadant. Men nu sover min trollunge så jag tänker bara ligga och dega i soffan tills min man kommer hem! Om jag nu orkar vara uppe tills dess, annars får han fira lite själv när han kommer hem. Just nu mår jag väldigt illa så jag hade ändå inte fått i mig någon kladdkaka.


Ja det blev inga bilder idag heller på rummet. Men här är Tiger-Mattan som Neo tycker så mycket om
( Och jag veeeeeet att prislappen är kvar ;-)



Och hans nya gardiner som jag köpte för ett tag sen kom upp nu förra helgen


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh gud så roligt för honom :) Grattis grattis till er.

2009-11-19 @ 11:39:11
Postat av: Nina

ååå vad kul) Grattis

2009-11-20 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0