Nej tack till vaccin!


Bevisande:

- Det föreligger bevis på att vaccinet är helt nytt och inte testats tillräckligt.

- Det föreligger bevis på att vaccinet saknar data som kan styrka att vaccinet är säkert att ge till:

- Barn

- Gravida

- astmatiker

- Den övriga gruppen i mänskliga populationen

- Det föreligger bevis på att vaccinet kan frambringa anafylaktisk (dvs livshotande chock)

- Det föerligger bevis för att utrustning vid återupplivning måste finnas omedelbart tillgällig vid
vaccinationstillfället.

- Det föerligger bevis på att vaccinet kan framkalla dödlig sjukdom.

- Det föreligger bevis på att innehållet i vaccinet kan framkalla en autoimmun reaktion som är farlig och kan leda
till nervskador och i värsta fall döden.

- Det föreligger att vaccinet innehåller Tiomersal (form av kvicksilver) Kemikalierna i tiomersal är dödliga, kan
orsaka canser, hjärn och leverskador. 

- Det föreligger bevis på att Folkhälsominister Maria Larson och socialstyrelsen smittskyddsenhet Anders Tegnell
m.fl. uttalande i tv är ren proppaganda.

Jag hoppas att Median går ut med mer information som stämmer om vaccinet. Jag har också nu läst flera gånger om, (men som jag också visste redan innan) att svininfulensan är inte farligare än en VANLIG INFULENSA! 

Jag tänker inte låta Neo få en dödlig chock, nervskador, canser, eller något annat som kan förstöra hans liv. Det finns ju harregud folk som har blivit förlamade pga vaccinet. Bara här i närheten. Men det går dom inte ut med i Median. Det är så många som har anmälningar på sig nu och jag hoppas verkligen att rättvisan kommer fram. OCH ATT DET KOMMER UT I MEDIAN. Så att folk får reda på sanningen. 

Tycker ändå att det är kånstigt att det inte står mer om det här i sverige. Censurs är ju olagligt. Men även där kanske det har begåtts ett brott.

 


Kommentarer
Postat av: Hugos mamma

Vaccinet är samma som tamifluvaccinet, enda skillnaden är att det har byts ut mot influensavirus i. Och nervskador, och autoimmuna sjukdomar och cancer och anafylatisk chock kan man få utav de vanliga vaccinen med som barnen bland annat får på BVC. Så det är inget unikt för just den här sprutan.



Vi har valt att vaccinera oss och Hugo, för när det väl kommer till kritan har fler dött av svininfluensan, än dödsfall som skulle kunna bero på vaccinet.



Ang attsvininfluensan inte är vanligare än en vanlig influensa, ja så är de för friska människor som har haft en del influensor de senaste åren. Men för immunsjuka, och cancer patienter och andra riksgrupper som har problem med immunförsvaret eller är hjärt lung och njursjuka, kan sviterna efter en influensa som dom inte har något som helst immunförsvar åt ge dödlig utgång. Jag vill poängtera att det INTE är svininfluensan som man dör av, det är sviterna, så som lunginflammation, hjärhinnesinflammation, och organsvikt som är följden av att virus som kroppen inte kan bekämpa.



(jag skriver inte detta som ett påhopp eller för att övertala dig att ta vaccinet (för det är helt upp till er själva), utan för att ge min syn på saken :) )

2009-11-17 @ 08:16:02
URL: http://hugozmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina Andersson

Vi ska heller inte vaccinera våra barn eller oss själva. Det finns dödsfall i svininfluensa men även i vanlig influensa bara det att ingen skriver om det. Min kusin fick en chock som gjorde att hennes hjärta stannade men läkarna sa att hon märkte av detta i tid och kunde då få hjälp snabbare. Om hon varit mindre och inte förstått att det var pga vaccinet och insätt allvaret i det här så hade förmodligen hon dött påstod läkaren som tog han om henne.



Alla gör ju som dom vill men jag tycker att det skrivs för lite om biverkningarna som vaccinet kan ge.

2009-11-17 @ 13:40:58
Postat av: Anonym

Jag tror heller inte på det här med den "farliga influensan" För dom som ä sjuka med någon allvarlig sjukdom visst. Dom behöver väll skydda sig mot det mesta. Men vi som är friska nää...Sen fattar jag inte heller hur folk vågar vaccinera sina små barn eller dom som är gravida. forskarna och läkarna vet alldeles för lite.

2009-11-17 @ 13:57:36
Postat av: Hanna

kommentaren under var från mig / Hanna (mamma till Liv) på din msn

2009-11-17 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0